۶-۱-۴ ویژگی های جمعیت شناختی به تفکیک متوسط میزان ساعات تدریس در هفته ۶۳
۷-۱-۴ ویژگی های جمعیت شناختی به تفکیک تعداد طرح های پژوهشی ۶۴
۸-۱-۴ ویژگی های جمعیت شناختی به تفکیک تعداد مقالات پژوهشی ۶۵
۹-۱-۴ ویژگیهای جمعیت شناختی به تفکیک تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی (علمی- پژوهشی و ISC) 66
۱۰-۱-۴ ویژگیهای جمعیت شناختی به تفکیک تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر خارجی (علمی-پژوهشی،ISC وISI) 67
۱۱-۱-۴ ویژگی های جمعیت شناختی به تفکیک مسئولیت اجرایی ۶۸
۲-۴ شاخصهای توصیفی پژوهش ۶۹
۱-۲-۴ توزیع نرمال ۶۹
۲-۴-۲شاخص های توصیفی پژوهش ۷۰
۳-۴ تحلیل استنباطی داده ها ۷۰
۱-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه اول پژوهش ۷۰
۲-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه دوم پژوهش ۷۱
۳-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه سوم پژوهش ۷۲
۴-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه چهارم پژوهش ۷۳
۵-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه پنجم پژوهش ۷۴
۶-۳-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه ششم پژوهش ۷۵
۴-۴ یافته های جانبی ۷۶
۱-۴-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه هفتم پژوهش ۷۶
۲-۴-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه هشتم پژوهش ۷۷
۳-۴-۴ تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به فرضیه نهم پژوهش ۷۸
فصل پنجم:بحث ونتیجه گیری
مقدمه ۸۰
. ۱-۵ خلاصه تحقیق ۸۱
۲-۵ بحث ونتیجه گیری ۸۳
۱-۳- ۵ محدودیت های خارج از دست محقق ۸۷
۲-۳-۵ محدودیت های در دست محقق ۸۷
۱-۴-۵پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر یافته های تحقیق ۸۸
۲-۴-۵پیشنهاد به پژوهشگران آتی ۸۹
منابع و مآخذ ۹۰
پیوست هاوضمائم ۹۷
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۱-۲ فهرست دانشگاه های برتر ایران(۲۰۰۵-۱۹۹۵) ۲۷
جدول ۲-۲ فهرست کشورهای برترمنطقه از نظر تولید علم(۲۰۰۵-۱۹۹۵) ۳۰
جدول۳-۲رتبه کشورهای منطقه از نظر تولید علم درسال ۲۰۱۴(اسکوپوس) ۳۲
جدول ۴-۲وضعیت ۵ کشور اول تولید کننده علم جهان (۲۰۱۱-۲۰۱۰) ۳۳
.جدول شماره۱-۳شاخص های پرسشنامه موانع پژوهش ۵۱
.جدول۲-۳: آلفایکرونباخ برای شاخص های تحقیق ۵۳
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول۳-۳: آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه موانع پژوهش ۵۳
جدول ۱-۴ نمونه آماری به تفکیک جنسیت ۵۷
جدول۲-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تحصیلات ۵۸
جدول۳-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک گروه آموزشی ۵۹
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک پردیس محل خدمت ۶۱
جدول ۵-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک سابقه کاری ۶۲
جدول۶-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک متوسط میزان ساعات تدریس در هفته ۶۳
جدول۷-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تعداد طرح های پژوهشی ۶۴
جدول ۸-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تعداد مقالات پژوهشی ۶۵
جدول ۹-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی ۶۶
جدول۱۰-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر خارجی ۶۷
جدول ۱۱-۴ توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک مسئولیت اجرایی ۶۸
جدول ۱۲-۴ آزمون کلموگروف- اسمیرنف متغیرهای پژوهش ۶۹
جدول ۱۳-۴ شاخصهای توصیفی متغیرهای پژوهش ۷۰
جدول۱۴-۴ آزمون t تک متغیره برای بررسی موانع مالی ۷۱
جدول ۱۵-۴ آزمون t تک متغیره برای بررسی موانع امکاناتی ۷۱
جدول ۱۶-۴ آزمون t تک متغیره برای بررسی موانع شغلی ۷۲
جدول ۱۷-۴ آزمون t تک متغیره برای بررسی موانع علمی ۷۳
جدول ۱۸-۴ آزمون t تک متغیره برای بررسی موانع فردی ۷۴