۴٫۴٫۲ آزمون نرمال بودن (کولموگروف – اسمیرنوف) برای متغیر عملکرد مدیریت منابع انسانی ۱۳۲
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۴٫۴٫۳ آزمون نرمال بودن (کولموگروف – اسمیرنوف) برای متغیر عملکرد سازمانی ۱۳۳
۴٫۵ تحلیل عاملی تأییدی مدلهای اندازه گیری: ۱۳۵
۴٫۶ آزمون فرضیات: ۱۳۹
۴٫۶٫۱ فرضیه اول: بین کاربرد فناوری اطلاعات و عمکلرد مدیریت منابع انسانی همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد…………….…………………………………………………………………………………….. ۱۳۹
۴٫۶٫۲ فرضیه دوم: بین کاربرد فناوری اطلاعات و عمکلرد سازمان همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد…………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۰
۴٫۶٫۳ فرضیه سوم: بین عملکرد مدیریت منابع انسانی و عمکلرد سازمان همبستگی مثبت و معناداری وجود دارد………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۱
۴٫۷ مدل معادلات ساختاری ۱۴۲
۴٫۸ خلاصه : ۱۴۴
فصل پنجم : ۱۴۵
۵٫۱ مقدمه ۱۴۶
۵٫۲ نتیجه گیری ۱۴۷
۵٫۲٫۱ نتایج حاصل از آزمون تحلیل عاملی مدل مفهومی تحقیق ۱۴۷
۵٫۲٫۲ نتایج بررسی فرضیات اصلی تحقیق ۱۴۸
۵٫۳ پیشنهادات مبتنی بر نتایج ۱۵۰
۵٫۴ پیشنهادات به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان ۱۵۲
۵٫۵ پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ۱۵۳
۵٫۶ جمع بندی ۱۵۴
فهرست منابع ۱۵۵
فهرست جداول
جدول صفحه
جدول ۲-۱ ویژگی های اطلاعات مناسب……………………………………………………………………………………….۱۸
جدول ۲-۲ نقش های مدیریت منابع انسانی الکترونیک…………………………………………………………………….۵۸
جدول ۲- ۳نقاط تصمیم انتخاب الکترونیک……………………………………………………………………………………۷۹
جدول ۲ -۴ وظایف کارکردی مدیریت منابع انسانی…………………………………………………………………………۹۷
جدول ۳-۱: سوالات پرسشنامه به تفکیک متغیرها…………………………………………………………………………..۱۱۵
جدول شماره۳-۲ : شاخص های مورد استفاده برای سنجش عملکرد مدیریت منابع انسانی………………..۱۱۶
جدول شماره ۳-۳ : شاخص های مورد استفاده برای سنجش عملکرد سازمانی………………………………….۱۱۶
جدول ۳-۴ : آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی کل پرسشنامه………………………………………………………….۱۱۹
جدول ۳-۵ : آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی متغیر فناوری اطلاعات……………………………………………..۱۱۹
جدول ۳-۶ : آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی متغیر عملکرد مدیریت منابع انسانی……………………………۱۲۰
جدول ۳-۷ : آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی متغیر عملکرد سازمانی……………………………………………..۱۲۰
جدول ۴-۱ : فراوانی برای سوالات مربوط به کاربرد فناوری اطلاعات………………………………………………۱۲۷
جدول ۴-۲: فراوانی مربوط به عملکرد مدیریت منابع انسانی……………………………………………………………۱۲۸
جدول۴-۳: فراوانی مربوط به سوالات عملکرد سازمان……………………………………………………………………۱۲۹
جدول ۴-۴: نتایج آزمون نرمال بودن(کولموگروف – اسمیرنوف)……………………………………………………..۱۳۴
جدول ۴-۵: جدول نتایج آزمون فرضیه اول………………………………………………………………………………….۱۳۹
جدول ۴-۶ : جدول نتایج آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………….۱۴۰
جدول ۴-۷: جدول نتایج آزمون فرضیه سوم………………………………………………………………………………. ۱۴۱
فهرست اشکال
شکل صفحه
شکل ۱- ۱ مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………..۱۰
شکل ۲-۱ مدل سیستمی سیستم های اطلاعاتی………………………………………………………………………………..۲۱
شکل ۲-۲ رابطه بین فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی و اطلاعات……………………………………………۲۳
شکل ۲-۳ تئوری هزینه مبادله و تاثیر فناوری اطلاعات……………………………………………………………………..۳۸
شکل ۲-۴ هزینه نمایندگی و فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………۳۹
شکل ۲-۵ نقشهای مدیریت منابع انسانی در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان…………………………………….۵۷
شکل ۲-۶چالشهای کلیدی مدیریت منابع انسانی برای مدیران امروز…………………………………………………۶۵
شکل ۲-۷ مدل مدیریت منابع انسانی الکترونیک………………………………………………………………………………۶۹
شکل ۲-۵ مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۸۸
شکل ۴-۱ : تحلیل عاملی تأییدی متغیرفناوری اطلاعات………………………………………………………………….۱۳۶
شکل ۴-۲ : تحلیل عاملی تأییدی متغیر عملکرد مدیریت منابع انسانی………………………………………………۱۳۷
شکل ۴-۳ : تحلیل عاملی تأییدی متغیر عملکرد سازمان………………………………………………………………….۱۳۸