نمودار ۶-۲ : عناصر آمیخته ترفیع ۳۷
نمودار ۷-۲ : منابع پیام ۳۸
نمودار ۸-۲ : اشکال مختلف پیشبرد فروش ۵۵
نمودار۹-۲ : سیر تکاملی تحقیقات در مورد IMC ۸۱
نمودار۱۰-۲ : سطوح IMC ۸۷
نمودار ۱۱-۲ : روابط متقابل سطوح IMC و ارکان IMC ۸۹
نمودار ۱۲-۲ : مدل IMC نواک و فلیپس ۹۰
نمودار ۱۳-۲ : مدل هرم IMC ۹۱
نمودار ۱۴-۲ : مدل بازاریابی خدمات IMC ۹۳
نمودار ۱۵-۲ مدل هویت شرکتی در ارتباطات هم پیوند ۹۴
نمودار ۱۶-۲ : حوزه های هماهنگی ارتباطات هم پیوند). ۹۵
نمودار ۱۷-۲: چارچوب برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی فیل (۲۰۰۹) ۹۶
نمودار ۱۸-۲ : مدل RABOSTIC ۹۷
نمودار ۱۹-۲: فرایند برنامه ریزی بر مبنای صفر ) ۹۸
نمودار ۲۰-۲: مدل عمومی برنامه ریزی IMC) ) ۹۹
نمودار ۲۱-۲ مرور کلی فرآیندهای برنامه ریزیIMC ۱۰۰
نمودار ۲۲-۲ : علل و ریشه های دهگانه استراتژیک ارتباطات هم پیوند ۱۰۵
نمودار ۲۳-۲ : سیر تکاملی برند و برند سازی تا بحث ارزش ویژه برند ۱۲۱
نمودار ۲۴-۲ : مدل ارزش ویژه برند آکر ۱۲۸
نمودار ۲۵-۲ : ابعاد دانش برند ۱۳۲
نمودار ۲۶-۲ : هرم CBBE ۱۳۴
نمودار ۲۷-۲ : مدل ارزش دهی به دارایی برند ۱۴۰
نمودار ۲۸-۲ : مدل عمومی برای ارزش ویژه برند ۱۴۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
نمودار ۲۹-۲: فرایند چرخه ارزش برند (BVC) ۱۴۲
نمودار ۳۰-۲: ابعاد ارزش برند ۱۴۳
نمودار ۳۱-۲ : مدل ارزش ویژه برند کاپفرر ۱۴۴
نمودار ۳۲-۲ : ارزش ویژه برند بعنوان یک تعدیل کننده ۱۴۹
نمودار ۳۳-۲ : ارزش ویژه برند معیار صحت هم پیوندی ارتباطات بازاریابی ۱۵۰
نمودار ۳۴-۲ : نظریه حرکت ۱۵۱
نمودار ۳۵-۲ : رابطه بین سطوح استراتژی ۱۵۴
نمودار ۳۶-۲ : سطوح استراتژِی و انواع آنها ۱۵۵
نمودار ۳۷-۲: استراتژی رانشی و کششی ۱۵۶
نمودار ۳۸-۲ : هم پیوندی بازاریابی ۱۵۸
نمودار ۳۹-۲ :کانالهای بازاریابی کالاهای مصرفی ۱۶۲
نمودار ۴۰-۲ : طراحی یک ماتریس کانال توزیع ۱۶۷
نمودار ۴۱-۲ : رابطه بین استراتژی کانال با استراتژی ترفیع ۱۶۹
نمودار ۴۲-۲ :هم پیوندی بازاریابی ۱۷۱
نمودار ۳-۴ : نمودار وضعیت سن مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۰
نمودار ۴-۴ : نمودار وضعیت جنسیت مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۰
نمودار ۵-۴ : نمودار وضعیت سطح تحصیلات مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۱
نمودار ۶-۴ : نمودار وضعیت سمت مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۲
نمودار۷-۴ : نمودار وضعیت سابقه کار مرتبط مدیران افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۳
نمودار ۸-۴ : نمودار وضعیت سن مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۴
نمودار ۹-۴ : نمودار وضعیت جنسیت مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۵
نمودار ۱۰-۴ : نمودار وضعیت سطح تحصیلات مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۶
نمودار ۱۱-۴ : نمودار وضعیت میزان درآمد مشتریان افراد در نمونه تحت بررسی ۲۲۷
نمودار ۱۲-۴ :بررسی مدل اصلاح شده تحقیق براساس آماره t ۲۲۹
نمودار۱۳-۴: بررسی مدل اصلاح شده بر اساس تخمین ضرایب استاندارد……………………………………………………………………………………….۲۳۰
نمودار۱۴-۴: تحلیل مسیر رابطه ابزارهای ارتباطی و ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری……………………………………………………………….. ۲۳۹