بررسی فیزیکی،حس دیدن، صدا، بوییدن و چشیدن
هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)
امنیت و اعتماد
اطلاعات شخصی و مالی،تجربه خرید و حریم خصوصی
هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)، سالیزبری و همکاران(۱۹۹۸)
پیشنهاد ارتقاء
جذب کنندگی، قانع کنندگی، خلاقیت و افزایش فروش
هاکیو و همکاران(۲۰۰۹)
قیمت
ارزان بودن،مقایسه،تخفیف،ریسک،دفعات خرید و هزینههای جانبی
ز.چن و دوبینسکی (۲۰۰۳)
سهولت خرید
قابلیت ردیابی،دانش و تجربه،جستجوی راحت و سفارشدهی راحت
استوئل و ها (۲۰۰۹)، سگارز و گروورز (۱۹۹۳)، جاتوراویث(۲۰۰۷)
۳-۳ روش ها و ابزارهای گردآوری اطلاعات
جهت جمع آوری داد های ثانویه از مطالعات کتابخانه ای و برای داده های اولیه ای از روش میدانی استفاده شده است.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۱) مطالعات کتابخانهای:
- در تکمیل مبانی نظری و سابقه تحقیقات انجام گرفته، از منابع کتابخانهای و اینترنتی شامل کتب، مقالات، پایان نامه ها و مطالعات موردی استفاده شده است.
۲) روش میدانی:
- به منظور جمعآوری داده ها برای انجام تحلیل، پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفته است.
پرسشنامه مذکور دارای دو بخش است که در بخش اول سوالات عمومی و در بخش دوم سوالات تخصصی مطرح گردیده است.
- سوالات عمومی: در بخش عمومی، سوالات جمعیت شناختی مورد سوال قرار گرفته است.
- سوالات تخصصی: این بخش شامل ۳۰ سوال تخصصی میباشد که به بررسی فرضیات تحقیق میپردازند.
۳-۴ مقیاس مورد استفاده
مقیاسها وسایلی هستند که محقق به کمک آنها قادر است اطلاعات مورد نیاز تحقیق خود را گردآوری، ثبت و کمی نماید (حافظنیا، ۱۳۸۸، ۱۴۶).
در این تحقیق برای پاسخگویی به سؤالات پرسشنامه از طیف پنج تایی کاملاً موافق تا کاملاً مخالف لیکرت استفاده شده است. بنابراین طیف مورد استفاده رتبهای است و با نمرهگذاری طیف لیکرت در تحلیلها به عنوان متغیر فاصلهای با آن رفتار میشود. برای سوالات جمعیت شناختی از مقیاس اسمی استفاده شده است.
شکل کلی : کاملاً مخالف – مخالف – نظری ندارم – موافق – کاملاً موافق
امتیاز بندی : ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در جدول ۳-۲ تقسیمبندی سوالات براساس متغیرها ارائه شده است.
جدول ۳-۲: تقسیم بندی سوالات پرسشنامه بر اساس متغیرهای تحقیق