- قانون مدیریت خدمات کشوری، آئین نامه اجرایی ماده ۲۲، آئین نامه اجرایی ماده ۲۴ .
- قانون مدیریت خدمات کشوری، ماده ۱۳، ماده ۱۸، ماده ۲۲، ماده ۲۴ .
- قهرمانی، محمد. حسن مرادی، نرگس. (۱۳۸۶). تدوین الگوی برون سپاری آموزش سازمانی. مجله پیام مدیریت. شماره ۲۵٫
- ماهنامه بین المللی عمران،معماری و شهرسازی. (۱۳۹۲). سال ۱۴٫ شماره ۱۲۵٫
- محمدی، محمد. (۱۳۸۸). فعالیت های قابل واگذاری دولتی به بخش تعاون استان خراسان جنوبی با توجه به تمایل و توان این بخش. مجله تعاون. شماره ۲۱۲٫
- مختاری، محمدعلی. (۱۳۹۲). برون سپاری. مجله علوم اجتماعی. شماره ۶۵٫
- مدهوشی، مهرداد. کوهکن مؤخر، امیر. (۱۳۹۱). تبیین نقش استراتژی برون سپاری بر بهره وری سازمان. پژوهشنامه مدیریت اجرایی. شماره ۷٫
- معتدل، محمدرضا. افشار کاظمی، محمدعلی. دست باز، سارا. (۱۳۹۰). ارائه مدلی جهت پشتیبانی تصمیمات برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات با بهره گرفتن از متد تصمیم گیری گروهی. مجله پژوهش های مدیریت. شماره ۸۹ .
- مهرگان، محمدرضا. سلامی، هادی. خواجه، مصطفی. (۱۳۹۰). ارائه یک مدل تصمیم گیری چند شاخصه جهت برون سپاری فرایندهای کسب و کار با بهره گرفتن از تکنیک فرایند تحلیل شبکه ای. مجله مدیریت توسعه و تحول. شماره ۶٫
- نشریه داخلی معاونت طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد. (۱۳۸۹). شماره ۳۸٫
- نهاوندی، نسیم. یوسفیان، محمدحسین. بیات، علی. (۱۳۸۷). تعیین راهبرد برون سپاری فناوری اطلاعات در بانک های ایران. فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین. شماره ۱۳٫
- هندی، چارلز. (۱۳۸۰). اینجا جای ما نیست،عصر تضاد و تناقض. ترجمه محمود طلوع، تهران: انتشارات موسسه فرهنگی رسا.
ب) منابع انگلیسی
- Baloh, Peter & Jha, S & Awazu, Y. (2008). Building Strategic Partnerships for Managing Innovation Outsourcing. International Journal of Strategic Outsourcing. Vol.1. No.2. 100-121.
- Belcourt, M. (2006). Outsourcing – The Benefits & The Risks. Human Resource Management Review, 16, 269-279.
- Bertrand, Q & Francois D. (2003). Bringing Together Strategic Outsourcing & Corporate Strategy: Outsoucing Motives & Risks. European Management Journal. Vol21. No5. 647-661.
- Carig, Robert. (1996). The ASTD Training & Development. Handbook. USA: Published by ASTD.
- Chase, R,B. Jacobs, F,R. & Aquilano, N,J. Operations Management For Competitive Advantage. 10 ed. Boston: Irwin/McGraw-Hill. (2004).
- Field, T. (2001a). Homegrown talent,CIO Magazine.
- Field, T. (2001b). Outsourced in America, CIO Magazine.
- Greaver II, M,F. (1999). Strategic Outsourcing: A Structured Approach to Outsourcing Decision & Initiatives. New York: AMACOM.
- Hale, Judith A. (2006). Outsourcing Training & Development,Factors for Success, John Wiley & Sons Inc. , Published by Pfeiffer an Imprint of Wiley.
- Johnson, G.& Scholes, K. (1999). Exploring Corporate Strategy, tex & case,5. Prentice-Hall.
- Klepper, R. & Jones, W. (2004). Outsourcing Information Technology Systems & Services,Retrieved from: http://www.businessforum.com/Woj01.html<
- Lankford, W,M. & Parsa, F. Outsourcing: A Primer. Management Decision37, (1999): 310-316.
- Mengen, Markus. (2001). Information Systems Outsourcing & ASP In The Health Care Industry. Bayreuth Hospital University. Retrieved13 Aug. 2003.
- Momme, Jesper. & Hams, Henrik. (2002). An Outsourcing Framework: Action research in the Heavy industry sector, Europian journal of purchasing & supply management9.
- Rothery, Brarin. & Ian Robertson. (1995). The Truth About Outsourcing Hampshire,England:Gower Pubjlishing Company.
- Venkatraman, N, V. (2004). Off Shoring Without Guilt. Journal of MIT Sloan Management Review. Vol45. NO3. 14-16.
پیوستها
پیوست شماره ۱)
پرسشنامه
به نام خدا
بررسی قابلیت واگذاری و نحوه واگذاری فعالیت های دانشگاه کاشان
پرسشنامه حاضر در راستای شناسایی فعالیت های قابل واگذاری و نحوه واگذاری آن به بخش غیر دولتی در دانشگاه کاشان می باشد، از این رو خواهشمند است با توجه به تجارب گرانبها و ارزشمند حضرتعالی در این زمینه، نظر خویش را در رابطه با سوالات زیر مبذول فرمائید.
سن: جنسیت: وضعیت تاهل: وضعیت شغلی: میزان تحصیلات: وضعیت استخدامی: سابقه خدمت:
بخش اول: بررسی قابلیت واگذاری فعالیت ها بر اساس معیارهای واگذاری
سئوال ۱: در جدول زیر، به هر فعالیت نسبت به معیار واگذاری نمره ای از ۱ تا ۵ (۵= خیلی زیاد، ۴= زیاد، ۳= متوسط، ۲= کم، ۱= خیلی کم) اختصاص دهید.
فعالیت ها
معیارهای واگذاری