۲-۶-۳-مدلهای انجمنی/ارتباطی ۱۹
۲-۶-۴-مدلهای فلسفی ۱۹
۲-۷-انواع مدلهای مدیریت دانش ۲۰
۲۰
۲-۷-۲-مدل مارک “م.مک الروی” ۲۱
۲-۷-۳-مدل “بک من” ۲۱
۲-۷-۴-مدل بکوویتز و ویلیامز ۲۲
۲۳
۲-۸-اشتراک دانش ۲۶
۲-۹-اهمیت تسهیم دانش ۳۰
۲-۱۰-انگیزه و مدیریت دانش ۳۱
۲-۱۱-تاریخچه چابکی: ۳۲
۲-۱۲-تعاریف و مفاهیم چابکی: ۳۴
۲-۱۳-ابعاد چابکی: ۳۶
۲-۱۴-ویژگی ها و مفاهیم اصلی در چابکی سازمان: ۳۷
۲-۱۵-اصول زیر بنایی چابکی: ۳۸
۲-۱۶-تولید چابک: ۳۸
۲-۱۷-ابزارهای سازمان برای تحقق چابکی: ۴۰
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲-۱۸-فراهم کننده های چابکی: ۴۲
۲-۱۹-ارزیابی چابکی سازمان: ۴۲
۲-۲۰-چابکى سازمانى با تکیه بر بعد انسانى ۴۳
۲-۲۱-قواعد کلی تولید چابک: ۴۵
۲-۲۲-تجارت الکترونیک و چابکی سازمانی: ۴۵
۲-۲۳-سیستم اطلاعاتی یکپارچه کسب و کار و چابکی سازمان: ۴۵
۲-۲۴-چابکی برای کسب کیفیت،انعطاف پذیری و سرعت: ۴۶
۲-۲۵-مدل چابکی سازمانی یوسف و همکارانش: ۴۶
۴۶
۴۷
۴۷
۴۷
۴۸
۴۸
۴۸
۲-۲۶-پیشینه پژوهش ۴۹
۲-۲۶-۱-پیشینه خارجی ۴۹
۲-۲۶-۲-پیشینه داخلی ۵۱
فصل سوم :روش شناسی پژوهش
۳-۱-روش پژوهش: ۵۴
۳-۲-جامعه آماری: ۵۵
۳-۳- نمونه آماری: ۵۵
۳-۴-روش گرد آوری داده ها : ۵۵
۳-۵-روش تجزیه و تحلیل داده ها : ۵۷
فصل چهارم :ارائه وتجزیه وتحلیل داده ها
۴-۱-مقدمه ۵۷
۴-۲-بخش تحلیل توصیفی ۵۸
۴-۳-بخش تحلیل استنباطی ۶۴
فصل پنجم :بحث ،تفسیر ونتیجه گیری
۵-۱-مقدمه ۶۹