- این تحقیق می تواند ارتباط واقعی ویژگیهای شخصیتی مصرف کنندگانی که قصد (رفتار) خرید دارند و همچنین در شناسایی عوامل روانشناسی اصلی و موثر، رفتار خرید مصرف کننده را در مصرف کننده سرعت میبخشد و قطعاً به عملگرایان در بهبود استراتژی های بازاریابانشان با توجه به فروش محصولات کمک می کند.
جمعبندی فصل پنجم
در این فصل نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها به صورت خلاصهبندی مورد بحث واقع شد و سپس به بیان محدودیتهایی که در روند تحقیق با آن مواجه بودهایم پرداخته شد و سپس بر اساس نتایج به دست آمده به بیان پیشنهادات کاربردی و نیز پیشنهاداتی برای محققین آتی اقدام نمودیم.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
منابع و ماخذ
-
- احمدیپور، مراد. (۱۳۸۷). مبانی نفوذ پیامهای تبلیغاتی. تدبیر(۱۹۱)، ۵۲-۵۶.
-
- آذر، عادل، و مومنی، منصور. (۱۳۸۹). آمار و کاربرد آن در مدیریت. تهران: سمت.
-
- بحرالعلومی، سراج، جامعی، بابک، و عامری، محمود. (۱۳۹۰). بازاریابی دهان به دهان؛ مثبت یا منفی. بانک مقالات بازاریابی، ۷-۱.
-
- جلیلیان، حسین، ابراهیمی، عبدالمجید، و محمودیان، امید. (۱۳۹۱). تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان فصلنامه مدیریت بازرگانی، ۴(۱۴)، ۶۴-۴۱.
-
- حیدرزاده، کامبیز، و حسنیپارسا، الهام. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر ارزش های لذت جویانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان. مدیریت بازاریابی، ۰(۰)، ۳۶-۱۷.
-
- خاکی، غلامرضا. (۱۳۹۰). روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی. تهران: انتشارات بازتاب و انتشارات مرکز تحقیقات علمی کشور.
-
- خان محمدی، هدی، و سیدجوادین، سیدرضا. (۱۳۹۳). ویژگی پیام های تبلیغاتی اثربخش در بیمه های بازرگانی از دیدگاه بیمه گذاران. مجله مطالعات کمی در مدیریت، ۵(۲)، ۵۰-۳۳.
-
- خانمحمدی، سهراب، و محمدی، محسن. (۱۳۸۶). طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده. مدیریت بازاریابی، ۰(۲)، ۴۶-۲۷.
-
- درودی، هما. (۱۳۹۲). نقش پیام تبلیغاتی رسانه براساس مدل (A.I.D.A) بر روی رفتار مصرف کننده؛ (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران). مطالعات رسانه ای، ۱(۸)، ۱۱۸-۱۱۱.
-
- دهدشتیشاهرخ، زهره، و نیاکانلاهیجی، نازیلا. (۱۳۸۸). اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای. مطالعات مدیریت بهبود و تحول(۶۰)، ۱۲۴-۱۱۵.
-
- رضایی، محمد. (۱۳۸۷). ارتباط مؤثر با بازار هدف. تدبیر، ۱(۱۹)، ۳۹-۳۳.
-
- رنجبرفرد، مینا، و بختیاری، سیدمجید. (۱۳۹۳). رضایت بیمه گذاران از خدمات بیمه شخص ثالث. پژوهشنامه بیمه، ۱(۲۹)، ۱۰۴-۷۹.
-
- زرورق، محمدحسن. (۱۳۹۰). مبانی تبلیغ. تهران: انتشارات سروش.
-
- صحت، سعید، گراوند، عادله، و قبادی، لیدا. (۱۳۹۰). بررسی نقش اصلی تبلیغات در صنعت بیمه. تازه های جهان بیمه، ۱(۱۴)،۵-۱۴.
-
- صنایعی، علی، و شافعی، رضا. (۱۳۹۱). ارائه مدلی برای تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتری ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش. پژوهش نامه بازرگانی(۶۲)، ۱۹۲-۱۵۲.
-
- قریحه، محبوبه، اسماعیل پور، مجید، و بحرینی زاده، منیژه. (۱۳۹۲). ارائه مدلی سلسله مراتبی جهت بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند خرید مشتریان. ارائه شده در دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، گرگان.
-
- قنبری نژاد، مجید. (۱۳۹۰). نقش رفتار مصرف کننده در تصمیم گیری برای خرید محصولات. (کارشناسی ارشد )، دانشگاه آزاد واحد رشت، رشت.
-
- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری. (۱۳۸۳). اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده. تهران: انتشارات آتروپات.
-
- کریمی، آزاده. (۱۳۹۰). تکنیک های فروش حرفه ای بیمه. پژوهشکده بیمه. چاپ پنجم. تهران.
-
- کیا، علیرضا. (۱۳۹۱). بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرایند تصمیم گیری خرید. مدیریت بازاریابی، ۰(۰)، ۸۹-۱۰۴.
-
- مک، دانیل. (۲۰۰۰). فناوری اطلاعات برای مدیریت. ترجمه دکتر اصغر صرافی زاده. تهران: انتشارات ترمه. چاپ دوم. ویرایش پنجم
-
- مکارمی، سارا. (۱۳۹۱). بررسی مفهومی اثربخشی تبلیغات برروی انتخاب مشتری، بانک مقالات بازاریابی، ۱۰-۱.
-
- میرزاییمقدم، الهام، جهانی، محسن، و ملاجان، مریم. (۱۳۹۱). نوشتن طرح بازاریابی در بیمه های عمر. تازه های جهان بیمه، ۰(۰)، ۴۱-۲۹.
-
- مینور، میشل، و سی مون، جان. (۱۳۹۰). رفتار مصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمد رضا سعدی. انتشارات آیلار. ویرایش سوم.
-
- نوربخش، کامران. (۱۳۹۱). تاثیر محیط فیزیکی بر رفتار مصرف کننده، بانک مقالات بازاریابی، ۱۶-۱.
-
- یدالهیفارسی، جهانگیر، دقیقیاصلی، علیرضا، و نظمیشرامین، ولیاله. (۱۳۹۲). طراحی الگوی ارزیابی فرصت های کارآفرینی در بیمه های عمر. پژوهشنامه بیمه، ۰(۲۸)، ۲۰۰-۱۷۹.
-
- Abideen, Zain-Ul, & Saleem, Salman. (2011). Effective advertising and its influence on consumer buying behavior. European Journal of Business and Management, 3(3), 55-65.
-
- Adelaar, Thomas, Chang, Susan, Lancendorfer, Karen M, Lee, Byoungkwan, & Morimoto, Mariko. (2003). Effects of media formats on emotions and impulse buying intent. Journal of Information Technology, 18(4), 247-266.
-
- Badgaiyan, Anant Jyoti, & Verma, Anshul. (2015). Does urge to buy impulsively differ from impulsive buying behaviour? Assessing the impact of situational factors. Journal of Retailing and Consumer Services, 22, 145-157.
-
- Bakshi, Gaurav, & Gupta, Surender Kumar. (2013). Online advertising and its impact on consumer buying behavior. International Journal of Research in Finance and Marketing, 3(1), 21-30.
-
- Bergemann, Dirk, & Bonatti, Alessandro. (2011). Targeting in advertising markets: implications for offline versus online media. The RAND Journal of Economics, 42(3), 417-443.
-
- Butler, Patrick, & Peppard, Joe. (1998). Consumer purchasing on the Internet:: Processes and prospects. European Management Journal, 16(5), 600-610.
-
- Carpenter, Phil. (2000). Building an Internet Business at Breakneck Speed. Boston: Harvard.
-
- Cengiz, Ekrem, Ayyildiz, Hasan, & Er, Bünyamin. (2007). Effects of image and advertising efficiency on customer loyalty and antecedents of loyalty: Turkish banks sample. Banks and Bank Systems, 2(1), 56-78.
-
- Chaudhuri, Arjun, & Holbrook, Morris B. (2001). The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance: the role of brand loyalty. Journal of marketing, 65(2), 81-93.
-
- Cheng, Hsiu-Hua, & Huang, Shih-Wei. (2013). Exploring antecedents and consequence of online group-buying intention: An extended perspective on theory of planned behavior. International Journal of Information Management, 33(1), 185-198.
-
- East, Robert, Hammond, Kathy, & Lomax, Wendy. (2008). Measuring the impact of positive and negative word of mouth on brand purchase probability. International Journal of Research in Marketing, 25(3), 215-224.
-
- Floh, Arne, & Madlberger, Maria. (2013). The role of atmospheric cues in online impulse-buying behavior. Electronic Commerce Research and Applications, 12(6), 425-439.
-
- Godes, David, & Mayzlin, Dina. (2004). Using online conversations to study word-of-mouth communication. Marketing Science, 23(4), 545-560.
-
- Goldsmith, Ronald E, & Lafferty, Barbara A. (2002). Consumer response to Web sites and their influence on advertising effectiveness. Internet Research, 12(4), 318-328.
-
- Goyette, Isabelle, Ricard, Line, Bergeron, Jasmin, & Marticotte, Francois. (2010). e‐WOM Scale: word‐of‐mouth measurement scale for e‐services context. Canadian Journal of Administrative Sciences, 27(1), 5-23.
-
- Hellier, Phillip K, Geursen, Gus M, Carr, Rodney A, & Rickard, John A. (2003). Customer repurchase intention: A general structural equation model. European Journal of Marketing, 37(11/12), 1762-1800.
-
- Jalilvand, Mohammad Reza, & Samiei, Neda. (2012). The effect of electronic word of mouth on brand image and purchase intention: An empirical study in the automobile industry in Iran. Marketing Intelligence & Planning, 30(4), 460-476.
-
- Jauhari, Vinnie, Manaktola, Kamal, & Jauhari, Vinnie. (2007). Exploring consumer attitude and behaviour towards green practices in the lodging industry in India. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 19(5), 364-377.
-
- Kimiloglu, Hande, & Zarali, Hülya. (2009). What signifies success in e-CRM? Marketing Intelligence & Planning, 27(2), 246-267.
-
- Kotler, Philip, & Armstrong, Gary. (2010). Principles of marketing: Pearson Education.
-
- Liu, Chung-Tzer, Guo, Yi Maggie, & Lee, Chia-Hui. (2011). The effects of relationship quality and switching barriers on customer loyalty. International Journal of Information Management, 31(1), 71-79.
-
- Moliner, Miguel A, Sánchez, Javier, Rodríguez, Rosa M, & Callarisa, Luis. (2007). Perceived relationship quality and post-purchase perceived value: An integrative framework. European Journal of Marketing, 41(11/12), 1392-1422.
-
- Moore, Robert, Moore, Melissa L, & Capella, Michael. (2005). The impact of customer-to-customer interactions in a high personal contact service setting. Journal of Services Marketing, 19(7), 482-491.
-
- Nicholls, Richard. (2011). Customer‐to‐customer interaction (CCI): a cross‐cultural perspective. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 23(2), 209-223. doi: doi:10.1108/09596111111119338
- Priyanka, Srivastava. (2012). A study on impact of online advertising on consumer behavior (with special reference to e-mails). International Journal of Engineering and Management Sciences, 3(4), 461-465.