شکل ۴-۲- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تائیدی تجربه برند
همانگونه مقادیر آماره t برای هریک از مسیرها نشان میدهد، مدل فوق نهایی است. جدول زیر شاخصهای برازش مدل را نشان میدهد. با توجه به نتایج به دست آمده و مقایسه آن با دامنه قابل قبول میتوان اذعان کرد تمامی شاخصهای برازندگی مدل فوق در دامنه قابل قبول قرار گرفته و بنابراین تناسب دادههای گردآوری شده با مدل مطلوب است. لذا؛ برازندگی مدل نهایی تجربه برند مورد تایید میباشد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۴-۳-۲-تحلیل عاملی تاییدی متغیر رضایت از برند
به منظور اطمینان از تناسب این ساختار با دادههای جمع آوری شده، ضرورت دارد تحلیل عاملی تاییدی نیز با استفاده نرمافزار لیزرل انجام گردد. شکل مذکور نتیجه حاصل برازندگی مدل اندازهگیری در نرمافزار LISREL8.5 را به تصویر میکشد.
شکل ۴-۳- برآورد استاندارد بارهای عاملی رضایت از برند
شکل ۴-۴- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تائیدی رضایت از برند
همانگونه مقادیر آماره t برای هریک از مسیرها نشان میدهد، مدل فوق نهایی است. جدول زیر شاخصهای برازش مدل را نشان میدهد. با توجه به نتایج به دست آمده و مقایسه آن با دامنه قابل قبول میتوان اذعان کرد تمامی شاخصهای برازندگی مدل فوق در دامنه قابل قبول قرار گرفته و بنابراین تناسب دادههای گردآوری شده با مدل مطلوب است. لذا؛ برازندگی مدل نهایی رضایت از برند مورد تایید میباشد.
۴-۳-۸-۱- تحلیل عاملی تاییدی متغیر اعتماد به برند
به منظور اطمینان از تناسب این ساختار با دادههای جمع آوری شده، ضرورت دارد تحلیل عاملی تاییدی نیز با استفاده نرمافزار لیزرل انجام گردد. شکل مذکور نتیجه حاصل برازندگی مدل اندازهگیری در نرمافزار LISREL8.5 را به تصویر میکشد.
شکل ۴-۵- برآورد استاندارد بارهای عاملی اعتماد به برند
شکل ۴-۶- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تائیدی اعتماد به برند
همانگونه مقادیر آماره t برای هریک از مسیرها نشان میدهد، مدل فوق نهایی است. جدول زیر شاخصهای برازش مدل را نشان میدهد. با توجه به نتایج به دست آمده و مقایسه آن با دامنه قابل قبول میتوان اذعان کرد تمامی شاخصهای برازندگی مدل فوق در دامنه قابل قبول قرار گرفته و بنابراین تناسب دادههای گردآوری شده با مدل مطلوب است. لذا برازندگی مدل نهایی اعتماد به برند مورد تایید میباشد.
۴-۳-۴- آزمون مدل اندازهگیری ارزش ویژه برند
نمودار زیر تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول ابعاد ارزش ویژه برند شامل کیفیت ادراک شده، وفاداری رفتاری به برند، وفاداری نگرشی به برند، آگاهی از برند و تداعی برند را در حالت برآورد استاندارد و نمودار بعدی تحلیل عاملی مرتبه اول ابعاد ارزش ویژه برند را در حالت ضرایب معناداری نشان میدهد.
شکل ۴-۷- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول ارزش ویژه برند حالت تخمین استاندارد
شکل ۴-۸- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول ارزش ویژه برند
۴-۳-۵- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ارزش ویژه برند
نمودار زیر تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ارزش ویژه برند را در حالت برآورد استاندارد و نمودار بعدی تحلیل عاملی مرتبه دوم ارزش ویژه برند را در حالت ضرایب معناداری نشان میدهد.
شکل ۴-۹- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ارزش ویژه برند حالت تخمین استاندارد
شکل ۴-۱۰- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم ارزش ویژه برند
۴-۳-۶- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول عملکرد برند
نمودار زیر تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول عملکرد را در حالت برآورد استاندارد و نمودار بعدی تحلیل عاملی مرتبه اول عملکرد را در حالت ضرایب معناداری نشان میدهد
۴-۱۱- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول عملکرد حالت تخمین استاندارد
شکل ۴-۱۲- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول عملکرد
۴-۳-۷- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم عملکرد برند
نمودار زیر تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم عملکرد را در حالت برآورد استاندارد و نمودار بعدی تحلیل عاملی مرتبه دوم عملکرد را در حالت ضرایب معناداری نشان میدهد.
شکل ۴-۱۳- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم عملکرد حالت تخمین استاندارد
شکل ۴-۱۴- ضرایب معناداری تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم عملکرد
۴-۴- تحلیل عاملی تاییدی مدل نهایی تحقیق
در گام اول میبایست مدل نهایی تحقیق را بر اساس نتایج تحلیل متغیرهای تحقیق تعریف نماییم. شکل زیر حاصل برازندگی مدل نهایی تحقیق را به تصویر میکشد.
شکل ۴-۱۵- برآورد استاندارد بارهای عاملی تحلیل مسیر مدل تحقیق
مقادیر T-Value برای روابط ترسیم شده مدل نهایی تحقیق در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.
شکل ۴-۱۶- ضرایب معناداری تحلیل مسیر مدل تحقیق
همانطور که مشاهده می شود شاخصهای برازندگی مدل نهایی در جدول زیر ارائه شده است. بر اساس مقادیر جدول میتوان نتیجه گرفت برازندگی مدل مورد تایید میباشد.
جدول ۴-۸- شاخص های برازش مدل نهایی
نتیجه | دامنه مورد قبول | مقدار | عنوان شاخص | |
مجذور کای |